Årsmøte og familiebowling i Elverum Framlag

ÅRSMØTE OG BOWLING: Elverum Framlag arrangerer årsmøte etterfulgt av familiebowling 26. mars. Påmeldingsfrist er 10. mars. Bildet er fra en tidligere familiebowling i regi Elverum Framlag.

26. mars blir det både årsmøte og familiebowling i Elverum Framlag. Begge deler skjer på Bowling 1 i Bryggeriet. Vi håper flest mulig vil delta!

Årsmøtet er klokka 13.00 – 14.00, og alle deltagere på årsmøtet inkludert familiemedlemmer er velkommen til å delta på familiebowling fra klokka 14.00 til 16.00. Elverum Framlag dekker prisen for både bowling, mat og drikke.

Elverum Framlag er nå Norges største framlag, og har ca 300 medlemmer. Mellom 80 og 200 møter opp på arrangementene våre. Dette er veldig bra, og målet framover er å gjennomføre én aktivitet i måneden gjennom hele året.

Men: For å få til dette er det helt avgjørende at det er nok folk som vil være med i styret. Elverum framlags leder det siste året har vært Roar Elvheim, og han gir seg på årsmøtet. Vi må ha en ny leder, og i tillegg må vi ha inn nye styremedlemmer. Om vi ikke får dette på plass på årsmøtet, kan Elverum Framlag i verste fall ende med å bli nedlagt.

Vi håper alle medlemmer vil vurdere om dere kan være med og gjøre en innsats i styret. Vi trenger dere nå.

Påmelding til årsmøtet/bowlingen: Gi beskjed til Roar Elvheim på telefon 91319715 innen fredag 10. mars om hvor mange dere blir fra din familie. Saker du ønsker å foreslå til årsmøtet kan også sendes til Roar Elvheim innen 10. mars, og det samme gjelder hvis du vil foreslå kandidater til styret eller til ledervervet.